Khamis, 19 Mei 2011

MSU face of excellent


aiyooo..penat buat video ni..alik2..competition kene batal plok..nok maroh ase..nok nangis pom ade
gop...wuwuwuwuw..

. video

Sabtu, 26 Februari 2011

nyamuk oh nyamuk...


Kau datang tanpa diundang,
Kau datang bawa bencana,
Kau sedut kau hisap darah,
Di tubuh yang sedang lena..


Rabu, 16 Februari 2011

Lakonan tak jadi..huahuahua

video


tempat : Mahkamah Shah Alam seksyen 6
polis : Hairi
penjenayah : erol
Tukang spoil cite : abg polis yang tetibe je muncul
kes : Membunuh
seksyen : 300 kanun keseksaan
hukuman : penjara seumur hidup



Selasa, 15 Februari 2011

Erol...Nicky..Hafiz..dan kelas LAW

video

release tension cara aku 1


video

release tension cara aku 2

hari ni cuti..maulidur rasul..org lain syok2 je duk umah..aku kene g kelas..kelas LAW plak tu...ngantuk je kalau duk dlm kelas LAW ni...Time pegi tandas..adalah time paling nikmat..

Sabtu, 5 Februari 2011

haaaa..ada sebuah cerita sy mau kongsi 10


Type of Girls..

HARD DISK GIRLS:
she remembers everything, FOREVER

RAM GIRLS:
she forget about you, the moment turn her off

WINDOW GIRLS:
everyone know that she can’t do a thing right, but no one can live
without her.

SCREENSAVER GIRLS:
She is good for nothing but at least she is fun

INTERNET GIRLS:
Difficult to access

SERVER GIRLS:
Always busy when you need her.

MULTIMEDIA GIRLS:
She make horrible thing look beautiful

CD-ROM GIRLS:
She is always faster and faster.

EMAIL GIRLS:
Every ten things she says, eight are nonsense .

VIRUS GIRLS:
Also known as “wife” when you are not expecting her, she comes,
install herself and uses all your resources. If you try to uninstall
her you will lose something, if don’t try you uninstall her you will
lose everything…

haaa..ada sebuah cerita sy mau kongsi 9


Suami Yang Sengal2 Ubi!!

Pada suatu hari yg tenang..seorg suami sedang relaxs sambil duduk membaca suratkhabar…..tiba2 dtg si isteri membawa tudung periuk….PANG!!….diketuknya atas kepala si suami…..si suami yg terpinga2…..bertanya…..
“Aper hal ngan awak nih….kenapa awak ketuk kepala saya??”….si isteri pun menjawab….”nah! awak tengok nih….” sambil menunjukkan secebis kertas yg tertulis nama….’Mary’….si isteri tentula menyangka si suami mempunyai kekasih lain yg bernama Mary….dgn tenang si suami menjawab…. “ooo….itu nama kuda yg saya bertaruh
semalam…..namanya Mary…..” si isteri pun agak puas hati dengan penjelasan suaminya..terus menyambung kerja di dapur….. Selang seminggu berlaku indiden ketuk mengetuk… ketika itu si suami sedang rehat2 membaca suratkhabar seperti selalu…. PANG!!!…. kali ini dengan lebih kuat lagi!….si suami pun bertanya…. “aper hal plak awak ketuk kepala saya kali nih???” dengan selamba si isteri menjawab….”kuda awak telefon!!”…..

P/s: Lain kali nak tipu bini tu cariklah alasan yang lebih selamat…

haaa..ada sebuah cerita sy mau kongsi 8


Sketsa Politik..

Sebuah keluarga dari golongan pertengahan, dimana suami dan isteri
bekerja.

Mereka mempunyai dua orang anak. Seorang lelaki berusia 9 tahun dan
seorang
perempuan berusia setahun. Segala urusan rumah di kendalikan oleh
seorang
pembantu rumah Indonesia.

Pada suatu malam, ketika sedang makan malam sekeluarga, si anak sulung
yang
berusia 9 tahun itu bertanya pada si ayah, “Ayah, apa itu politik?”.

Tersedak si ayah mendengar persoalan anaknya itu. Jawab ayah, “Politik
itu
macam keluarga kita. Ayah dapatkan wang untuk keluarga kita, ayah
adalah
kapitalis, Mama gunakan wang itu untuk menguruskan keluarga kita, jadi
mama
adalah kerajaan. Kakak pembantu rumah kita adalah golongan pekerja.
Kamu
adalah rakyat dan adik kamu adalah generasi masa depan. Faham?

Kelipok-kelipok mata si anak kejam celik. Memang tidak faham. Lantas si
ibu
mencelah, “Tak apa, malam ini waktu hendak tidur, kamu fikirkan apa
yang
ayah cakap dan cuba faham okay.

Jadi semalaman si anak berusia 9 tahun itu tidak dapat lelapkan matanya
berfikir tentang politik. Sehingga akhir sekali dia menjadi jemu dan
hampir
terlelap. Pada waktu itulah, si adik buat perangai. Meraung
tengah-tengah
malam pulak. Si anak itu pergi ke bilik ibu dan ayahnya hendak
memberitahu
bahawa adiknya yang bernama Abdullah itu sedang meraung kerana
pampersnya
sudah penuh najis.

Sampai di bilik dia lihat si ibu sedang lena tidur. Walau berkali-kali
dipanggil, si ibu tetap tidur. Di lihat si ayah pula tiada di sebelah
ibu.

Jemu mengejutkan ibu yang tak bangun-bangun, dia mengambil keputusan ke
bilik pembantu rumah. Bila dibuka bilik pembantu rumah, dia lihat si
ayah
sedang ‘membelasah’ si pembantu Indonesia itu. Akhir sekali si anak
terpaksa menyalin pampers adiknya sendiri.

Sewaktu bersarapan esok pagi, si ayah bertanya, “Dah faham apa itu
politik?.

Si anak yang sedang selera makan selamba menjawab, “Dah!”. Si ayah dan
ibu
terkejut dengan jawapan selamba itu.

Lantas si ibu mencelah, “jadi apa dia politik tu?”.

Si anak tanpa mengangkat muka melihat ayah dan ibunya, dengan tenang
menjawab. “sewaktu kerajaan sedang asyik tidur, golongan kapitalis
menodai
golongan pekerja. Akibatnya rakyat di abaikan dan masa depan
bergelumang
najis! Itulah politik”.

Kali ini mata si ayah dan si ibu pulak yang kelipok-kelipok pejam
celik.